Серія онлайн-семінарів «Цифрові інновації у викладанні та навчанні» в рамках проєкту “Solidarity with Ukraine – 4EU+ for Ukraine II”

Шановні викладачі!
Варшавський університет в рамках проєкту “Solidarity with Ukraine – 4EU+ for Ukraine II” запрошує взяти участь у серії онлайн-семінарів «Цифрові інновації у викладанні та навчанні», організованих альянсом 4EU+. Учасники можуть долучитися до всіх семінарів або лише до окремих з них, за бажанням.
Пропоновані семінари:
- Регресійний аналіз та агентне моделювання в гуманітарних та соціальних науках
Галузь досліджень: гуманітарні/соціальні науки
Лектор: dr Paulina Komar
Дата: 10 квітня 2024 р. (середа)
Час: 17:00-19:00 за Києвом (2 год.)
Формат: онлайн
Короткий опис: В останні роки інтеграція кількісних методів і комп’ютерного моделювання в гуманітарні дослідження відкрила низку нових можливостей у науковому дослідженні. Регресійний аналіз і агентне моделювання, які вже широко використовуються в точних та природничих науках, поступово доповнюють традиційні гуманітарні та соціальні методики. Лінійна регресія є одним із основних статистичних інструментів, який дозволяє виявити та порівняти зв’язок між двома змінними. Його можна використовувати в багатьох різних наукових дисциплінах для перевірки гіпотез або прогнозування результатів, і він не потребує жодного спеціального програмного забезпечення, окрім Excel. Агентне моделювання (ABM) стало потужним обчислювальним інструментом для моделювання складних систем і розуміння емерджентних явищ у різних дисциплінах. Моделюючи взаємодію автономних агентів із заданою поведінкою та характеристиками, ABM дає змогу досліджувати динамічні процеси та нові моделі, які може бути складно виявити традиційними методами. Це може бути цінним методологічним підходом для дослідників, які прагнуть вивчати такі явища, як обмін культурною інформацією, еволюція мови, історичні та суспільні зміни, а також економічна динаміка.
Цей семінар призначений для науковців, які прагнуть розширити свій методичний інструментарій і використовувати кількісні підходи та комп’ютерне моделювання у своїй дослідницькій діяльності. Демонструючи методологічні принципи, практичне застосування та інтерпретацію результатів регресійного аналізу та ABM, семінар сприятиме міждисциплінарній співпраці в просуванні знань у різних навчальних дисциплінах.
- Розвиток питання екології
Галузь досліджень: суспільствознавство
Лектор: dr hab. Agata Dziewulska
Дата: 11 квітня 2024 р. (четвер)
Час: 16:00-18:00 за Києвом (2 год.)
Формат: онлайн
Короткий опис: Кліматичні зміни є викликом для політиків і освітян. Кількість взаємозв’язків між елементами нашого життя, на які впливають кліматичні зміни в будь-якій сфері є невідомою і не може бути визначеною. Це робить життя складним та непередбачуваним. Тому нагальна потреба досліджувати існуючу реальність і здійснювати викладання в цій сфері зумовлюється неоднозначністю, пов’язаною із ефективними методами. Старі методи роботи можуть легко зазнати невдачі в нових обставинах. У Варшавському університеті використовувалися елементи активного навчання та навчання, спрямованого на розв’язання проблем, щоб допомогти студентам розробити стратегію енергетичної безпеки для Польщі. Цей курс був відкритий для всіх студентів, передбачав значну кількість індивідуальної та групової роботи та був побудований таким чином, щоб учасники мали змогу створити ефективний механізм енергетичної безпеки для країни.
Семінар «Розвиток питання екології» має на меті ознайомити з новими ідеями для навчання екологічним проблемам, логіці та структурі «Стратегії енергетичної безпеки для Польщі»; курс, залучені учасники, робочий процес, приклади вправ і результати навчання.
- Ігри в освіті – практичні аспекти
Галузь досліджень: суспільствознавство
Лектор: dr Michał Mijal
Дата: 12 квітня 2024 (п’ятниця)
Час: 11:00-13:00 за Києвом (2 год.)
Формат: онлайн
Короткий опис:
- Ігри та симуляції в цілому
– Відмінності
– Подібності
- Мета гри та мета заняття – як їх узгодити
– Можливості
– Обмеження
- Види взаємодії в іграх
– Чотири види взаємодії
– Взаємодія та мета діяльності
- Традиційне заняття та онлайн-заняття
– Найпоширеніші помилки
– Спільні риси
- Приклади ігор у навчанні та освіті
– Професійне навчання
– Планування заняття
Щоб взяти участь у семінарах 10, 11 та 12 квітня, просимо заповнити цю реєстраційну форму до 8 квітня.
- Дослідження технології 3D-друку, її застосування та наслідки в освітньому контексті
Галузь досліджень: природничі науки
Лектор: dr Michał Bykowski
Дата: 18 квітня 2024 р. (четвер)
Час: 16:00-18:00 за Києвом (2 год.)
Формат: онлайн
Короткий опис: Семінар пропонує дослідження технології 3D-друку, зосереджуючись на її застосуванні та наслідках в освітньому контексті. Учасники отримають розуміння історичного розвитку 3D-друку, його поточної доступності та актуальності в сучасних освітніх умовах порівняно з традиційними засобами навчання. На семінарі будуть розглянуті переваги та обмеження 3D-друку та 3D-сканування, надано уявлення про технології друку та матеріали, а також підготовку моделі. Хоча безпосередній процес друку не включено до програми семінару, учасники навчаться отримувати 3D-моделі в Інтернеті та готувати їх до друку. Семінар також розглядатиме аспекти розміщення об’єктів 3D-друку, основи створення користувальницьких моделей і загальні проблеми. Семінар розроблений таким чином, аби надати викладачам і студентам знання щодо ефективної інтеграції 3D-друку в їхні процеси викладання та навчання.
- Вступ
– Короткий огляд 3D-друку.
– Історичний контекст і значення про доступність технології зараз.
- 3D-друк та традиційні засоби навчання
– Порівняння традиційних допоміжних засобів (моделі з пап’є-маше, дерева, скла) та 3D-моделей.
– Плюси та мінуси 3D-друку в навчальних закладах.
- Практичні заняття
– Отримання 3D-моделі онлайн
– Сайти з безкоштовними 3D моделями.
– Поради щодо вибору правильної моделі для навчальних цілей.
Вибір матеріалів і техніки:
– Огляд матеріалів і технік друку.
– Обговорення деталей, що відповідають різним освітнім потребам.
– Підготовка до 3D друку:
– Знайомство з програмними засобами
– Покрокова інструкція з підготовки моделі до друку.
- Подальші ресурси
– Як знайти 3D-принтери в університетах чи поза ними.
– Основи проєктування нестандартних моделей.
– 3D сканування – можливості та обмеження
– Список інших ресурсів, навчальних посібників, веб-сайтів і занять
- Викладання чутливих тем у чутливі часи – платформа SensiClass
Галузь досліджень: суспільствознавство
Лектор: dr Urszula Markowska-Manista
Дата: 22 квітня 2024 р. (понеділок)
Час: 18:00-20:00 за Києвом (2 год.)
Формат: онлайн
Короткий опис:
Мета: надати викладачам поради щодо обговорення чутливих тем, орієнтованих на студентів
Семінар спрямований на те, щоб надати викладачам знання та навички для роботи, пов’язаної із чутливими темами у соціально та культурно відмінних комунікаційних і дидактичних контекстах закладів вищої освіти, особливо для підвищення їхньої здатності обговорювати чутливі теми. Учасники обмірковуватимуть власні стратегії та підходи до викладання у сфері чутливих тем на основі вправ у форматі електронного навчання та Toolbox. Вони аналізуватимуть конкретні кейси, щоб адаптувати знання для формування ефективного навчального досвіду. Семінар буде інтерактивним. Він складатиметься з короткого вступу, спільної діяльності, співпраці, дискусій та практичних вправ.
Щоб взяти участь у семінарах 18 та 22 квітня, просимо заповнити цю реєстраційну форму до 8 квітня.
Важливо: Кількість місць для участі обмежена, тому просимо, за можливості, реєструватися на семінари лише у випадку, якщо ви впевнені, що зможете відвідати семінари.